Jasmína Sudová

Jsem pro někoho úplně obyčejná, pro někoho možná ne. Stroze napsáno - čtyřčlenná rodina, mám dvě krásné holčičky, jednoho psa, jednu kočku a taky maminku na kterou hupsla Alzheimerova choroba.
  • Počet článků 14
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2392x

Jasmína Sudová

Blázinec! Do slova a do písmene!

„Dobrý den, jakpak se dnes máte?“ usmívá se na mě docela sympatický mladý muž. Pokouším se také o úsměv. „Jmenuji se Daniel, můžeme si tykat?“ No, jasně, proč ne? Cítím se najednou příjemně mladě.

4.4.2011 v 20:30 | Karma: 26,56 | Přečteno: 1968x | Diskuse| Ostatní

Jasmína Sudová

Chtěla jsem.....

* * * * * * * * * * * * * * * * * *

2.4.2011 v 11:22 | Karma: 28,13 | Přečteno: 2048x | Diskuse| Ona

Jasmína Sudová

Plechová intimita

Strašně ráda jezdím autem. Teda, pokud znám trasu a vím, že mě na konci nebude čekat mini místečko mezi dvěma dalšími auty....taková představa mě už předem odsuzuje k jízdě plné nervů. Totiž představa, že celá spocená najdu to správné místo (ale, dle mého pohledu, na auto tak poloviční tomu mému) je pro mě natolik stresující, že si jízdu autem neužiju ani v nejmenším, předem si představuju ty pohledy kolemjdoucích, pobavené úsměvy ostatních řidičů a nakonec i můj schlíplý pohled, když musím v těžké krizi zoufalství oslovit toho, co se nejvíce baví nad mými pokusy o nemožné. Nevím, proč to řeším až tak dopředu, ale prostě to tak mám.

7.1.2011 v 17:45 | Karma: 34,11 | Přečteno: 11179x | Diskuse| Ostatní

Jasmína Sudová

Trapas?

Odjely jsme s holkama na 4 dny do Holandska – hrajeme vánoční volejbalový turnaj a bydlíme v rodinách.

4.1.2011 v 9:30 | Karma: 19,58 | Přečteno: 2184x | Diskuse| Ostatní